Er wordt hier hard gewerkt #1




Iedereen weet dat ik heel graag met tricot werk.
Ik zie graag simpele leuke kleedjes.

Dit is mijn zoektocht naar het perfecte tricot jurkje...

We begonnen met een super leuk stofje.. en dan maar denken, rondkijken en nog meer denken....

Uiteindelijk ben ik tot een resultaat gekomen....

Een simpel tricot jurkje met aan beide kanten zakjes...


Maar ben ik tevreden???

Neen ik ben niet tevreden.
Beneden is het ok voor mij.
Het is simpel en de zakjes geven dan net iets extra. Ik hou niet van te veel tralala


Maar van boven...  grrr nog wat werk.

Mijn hals was te breed dus dat gaf helemaal geen mooi effect.
Omdat ik dit stofje super vind heb ik maar besloten om er toch nog iets draagbaar van proberen te maken.




De hals fronst wat op doordat het te breed was maar als ik zo doe...

ziet niemand het  :-)



Ondertussen heb ik het patroontje van boven smaller gemaakt en ligt er al een volgend stofje klaar...

WORDT VERVOLGD!!!!




3 opmerkingen:

  1. Ik vind het toch heel geslaagd, hoor, al begrijp ik je frustratie over de hals ook wel. Ik had onlangs iets gelijkaardigs voor met de hals van een T-shirt voor m'n oudste zoon. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, zo met die zakken. Ik houd ook zo van simpele tricot jurkjes in lekker drukke stofjes. Maar ja, om nou telkens weer zo'n t-shirt modelletje te maken. Dit is echt een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!de modelleke en dat stofje in combi met fel roze echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.