Liebster Award

11:47
Enkele dagen geleden een berichtje onder een van mijn blogs:

Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Neem gauw een kijkje op mijn blog: http://dewereldvansazul.blogspot.nl/2015/04/liebster-award.html
Succes! Ik ben benieuwd naar je verhaal.

Ik had hier nog nooit over gehoord maar dankzij Saskia haar blog kwam ik er achter dat de Liebster award een virtuele award is voor beginnende bloggers. Bloggers met minder dan 200 volgers. Om de persoon achter de blog beter te leren kennen en om aan iedereen te laten zien dat jij de blog de moeite waard vind om te volgen.

Dus met deze hartelijk dank saskia. Saskia haar blog De wereld van Sazul moet je zeker eens gaan bezoeken!


De Regels:  
  1. Je bedankt de persoon die je genomineerd heeft, en plaatst een link naar zijn/haar blog in je blogpost.
  2. Je beantwoordt de vragen die je gekregen hebt bij de nominatie.
  3. Je nomineert zelf 5 tot 11 andere bloggers die minder dan 200 volgers hebben (ik heb het aantal volgers op Bloglovin als uitgangspunt genomen), en brengt hen hiervan op de hoogte.
  4. Je mag degene die jou genomineerd heeft, niet zelf niet terug nomineren.

Mijn antwoorden op Saskia haar vragen.

1. Wat is het verhaal achter de stof die je het langst in je kast hebt liggen?
Het stofje dat ik het langste in de kast heb liggen is een wortelstofje uit spons van het merk NAPERONUTTU.
Ik was er zo zot van dat ik er 5meter van kocht. Ik het uiteindelijk 3m50 opgebruikt en nu nog steeds 1m50 in mijn lade liggen.
Ik ben er nog steeds verliefd op. En ga er zeker nog iets voor mijn dochter uit maken. Maar nu even niet...  (een longsleeve, tuniekje, jurkje en broekje uit een en dezelfde stof is nu wel even genoeg  :-D)
2. Welke blog, die je niet voor de Liebster Award kan nomineren omdat ze teveel volgers hebben, moet je echt lezen?
Ik zou er 10 tallen kunnen opnoemen.
Maar 1 van mijn favorietje blogjes is STANNEL.
De persoon achter STANNEL woont hier enkele 100m van mij af. Iedere keer als ik een nieuw kledingstukje in haar blog zie ben ik enorm onder de indruk. Stofkeuze, afwerking , model... 100% af!!


3. Voor welke naaitechniek heb je toch een beetje angst? 
Ik heb een hekel aan blinde ritsen. Ik probeer ze altijd te ontwijken.4. Op welk stuk dat je zelf genaaid/gecreëerd hebt, ben je het meest trots?
Op mijn laatste stuk een hemdje met rits (geen blinde rits) met een stofje van Finchfabrics ben ik toch wel heel trots.
5. Wie of wat is je grootste inspiratiebron?
Mijn grootste inspiratiebron zijn eigenlijk 2 kledingmerkjes. Nl Albababy en 4FF.
De laatste tijd eerder 4FF omdat mijn kindjes geen babietjes blijven  :-)

6. Doe jij iets speciaal voor het milieu? Indien ja: wat? Indien nee: waarom niet?ik probeer zoveel mogelijk te doen maar betrap mezelf wel dikwijls dat ik soms toch net iets meer kan doen.
bij het maken van kleding probeer ik vaak te recycleren.
ik hecht belang aan het biologsich aspect van mijn materialen.....

7. Hoe combineer jij werk, gezin, sociaal leven en naaien/creatief bezig zijn?
NIET.. Alle tips welkom!!!!

8. Wat zijn jouw dromen voor de toekomst?
Buiten een webshopje met stofjes ook nog een bakstenenwinkeltje. Een plaats waar iedereen die wilt kan samen komen om gezellig te naaien een leuke babbel en een lekkere koffie....9. Welk boek raad je iedereen aan om te lezen?
Ik ben zot van klassiekers. De boeken van de zusjes charlotte en emily Brontë...  Stiekem schuilt er een romantisch zieltje in mij.

10. Beschrijf jezelf in 3 woorden.
creatief, zonder structuur, vrolijk



Dank je wel Saskia .. Over sommige vragen heb ik toch even moeten nadenken...

Ik nomineer
1. Leen Crombez van petit bou de chout
3. Davina van woohoo
4. mix it - make it
5. Marijn Stoots mini mus en co


Mijn 10 vragen
1 Waarom blog je?
2. Waarom ben je begonnen met naaien?
3. Hoe combineer jij werk-hobby-kinderen?
4. Waar haal je energie uit?
5. Wanneer maak je tijd om te naaien?
6. Hoe kies je je stofjes?
7. Koop je je stofjes bewust met een bepaalde doel of koop je er gewoon op los?
8.Waar lig je 's nachts van wakker?
9. wat staat er nog op je to-do-listje?
10.Waar maak je graag tijd voor?

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je mij nomineert! Mijn blog heet Met Liefs (http://metliefsvan.blogspot.com).
    Ik deze week over de Liebster Award bloggen. Neem je snel een kijkje?

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.