We love SUNday!



Zalig zo een zondag met leuk een leuk zonnig weertje!


Kindjes kunnen zalig buiten spelen en ik...  Ik kan doen wat ik het liefst doe... Leuke fotootjes maken van mijn blije kindjes (met mijn zelfgemaakte kleertjes   ;-)  )
Een win win situatie noem ik dit!


Als we iets voor Nina maken dan zoeken we voor Cas ook iets combineerbaars. Niet altijd gemakkelijk.
Deze keer ben ik voor matchende kleuren gegaan en ben ik bij het zelfde stofmerkje gebleven.

Ik was al verliefd op het flamingo-stofje van FinchFabrics al voor ik deze in mijn bezit had.
En eens in mijn bezit wist ik dat Nina hier ooit in zou rond lopen.
Lang heeft het stofje niet in mijn kast moeten liggen.

Zoal jullie hier en hier kunnen lezen ben ik al een tijdje op zoek naar een leuk tricot jurkje.
Iets simpels maar toch net iets meer als een gewoon a-lijntje.

Met het flamingo stofje wilde ik voor deel 3 gaan.

Deze keer combineerde ik het jurke met een kapje.
Het zag er al onmiddelijk heel sportief uit.








Iets voor Cas maken, daar zat al wat meer zoekwerk in.

Ik wilde graag voor het botenstofje gaan.  Oa te koop bij Cas&Nina





Maar omdat het net te smal was voor mijn maat 116-erke en ik geen extra paneel wilde afknippen om er dan maar 30% extra van te gebruiken en omdat de kleuren ook niet echt matchte bij Nina haar flamingo-stofje

Ben ik maar voor de boomhut van FinchFabrics gegaan.
Zeer content van deze keuze.
kleuren staan enorm goed bij Cas.

Kijk maar zelf.






Ik ben deze keer weer gegaan voor een OLE van ZONEN09.
Reden: Cas heeft nood aan vestjes met een rits of knoopjes.  De ole kan je maken in een normale versie maar ook in een smalle versie. Perfect voor mijn smalle bijna 5-jarige...  

 

 









De binnenkant van deze omkeerbare ole werd volledig bruin.
Je kan nooit genoeg effe truien hebben.


En dan u verder genieten van spelende kinderen in de zon  :-)




















2 opmerkingen:

  1. Leuke creaties van de paneeltjes!! Ik vind die boomhutstof ook zo leuk, maar (mn gevoel zegt) meer voor een jongen..en die vind ik te oud er voor, haha...Ach, zo blijft een mens twijfelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! En je ziet dat ze er van genieten. Mission accomplished ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.