leven in een sprookje

Een tijdje geleden leerde ik de prachtige stofjes van INKALILYfabrics kennen.

Inkalily is een groep hardwerkende, ondernemende vrouwen uit Spanje. Al hun creaties zijn 100% made in spain.


Hun printjes zijn sprookjesachtig mooi.

Natuurlijk kocht ik ze in voor CAS&NINA


Hier vind je ze allemaal terug.
Enkele waren al snel uitverkocht. Maar er is al een 2e lading onderweg  :-)


Ik ben verliefd op elk printje. Vind ze gewoon prachtig.
Print is gedrukt op 100% katoen met een stofbreedte van 150cm.


Ik maakte alvast enkele rokjes met  stof-overschotjes  van 'het laatste van de rol'.
Ik maakte 2 fronsrokje en gebruikte de volledige stofbreedte. Er mocht niks verloren gaan ..

Een eerste rokje maakte ik uit THE ENCHANTED FOREST
Van dit stofje wil je elk deel gebruiken.
Een heel verhaal op 1 enkel stofje... LOVE IT!



Onderkant van het rokje werkte ik af met een sierstiksel.
Dat mag met sprookjesachtige rokjes voor kleine prinsesjes.


 










 Voor het 2e rokje gebruikte ik THE HORSE RIDING ADVENTURE
Dit is een mega stofje.







Ik heb een 2e deel al klaar liggen voor een jurkje.
Het jurkje gaat gecombineerd worden met HAPPINESS






Ook hier ging ik voor een simpel rimpelrokje en gebruikte ook alles van het stofje.
Er ging niks verloren.











Ook de andere printjes gaan mijn naaimachine niet kunnen ontwijken.







 En wees nu eens eerlijk... Wie wordt hier nu niet vrolijk van????




2 opmerkingen:

  1. Ze zijn inderdaad prachtig. Het Happines stofje is echt mijn favoriet. Wel wat jammer dat het wit is. Wit en kleine 5-jarige prinsesjes is meestal niet zo'n goede combi maar misschien moet ik het toch maar weer eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.