BOTB 2015!! En de winnaar is........



En dan waren ze nog met 3 :-)









1. Marie-Paule van So Popo Sew



Marie-Paule sprong er voor mij vanaf het begin bovenuit!
Ik ga dan ook heel eerlijk zijn en zeggen dat ik niet lang heb moeten twijfelen om haar mijn 5 punten te geven!
Reden: ik hou van net iets anders dan anders, stoere meiden kleding met toch nog dat meisjesachtige erin!
Bij Marie-Pauke is het dan ook alles of niks. Je houdt ervan of je houdt er niet van!
IK HOU ERVAN!  :-)
Marie-Paule YOU ROCK!




 2. Evi van BELLEVI

Evi heeft mij enorm aangenaam verrast! Amai Evi , chapeau!!!
Ik bleef altijd in mijn vertrouwde kinderkleding-zone maar dankzij Evi heb ikzelf ook de stap durven maken om eens iets voor mijn eigen te maken.
Zo een leuke dingen dat jij maakt!
Evi was dan ook al snel het publieks favorietje!






3. Zoë van ZOWIEZO

Zoë volg ik stiekem al een tijdje. Al voor dat ik met de wedstrijd begonnen was.Ben altijd onder de indruk hoe klassevol haar zelgemaakte kleding eruit ziet!
Altijd de juiste stofkeuze voor het juiste patroontje.
Ook zij had gedurende de wedstrijd haar trouwe volgers.





Alle 3 geweldig, alle 3 hun eigen stijl!
Maar toch 1 WINNAAR!





Maar wie is de winnaar.

Deel 2 van 5 naar 3 was heel nipt.
Iedereen was aan elkaar gewaagd.

Deel 3 liep net iets anders!

Ik kan zeggen dat 85% van de stemmen naar onze winnares ging en de overige 15% verdeeld over de andere 2!
Dus de jury was unaniem!

En dan nu het grote moment!

Onze winnares 2015 is EVI   -  BELLEVI


Met 85% van de stemmen!
Een hele dikke proficiat!
Evi mag 6 maanden lang free shoppen!

Whoehoeeee










En nu ga ik hetzelfde doen!!!! Als Evi en haar dochtertje!
VAKANTIE!!!!






4 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnares!!! Het waren alle 3 prachtige creaties... Maar er kan er natuurlijk maar 1 de winnaar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh zo leuk! Heel erg bedankt en ook aan alle volgers en stemmers. Ook bedankt aan Deborah voor de leuke werstrijd. Fijne vakantie X

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.