Autumn match


Herfst, daar horen herfskleedjes bij!

Dit stofje spotte ik al in de lente van 2015. Ik was meteen verliefd en bestelde een voorraadje! Eenmaal toegekomen in augustus was ik nog meer verrast. De kleuren zijn echt super!

Een tijdje terug maakte ik een dit jumpsuitje voor Nina. Het modelletje stond haar heel goed. Bovenstuk is een beetje losser en poffend, ideaal om een klein kleuterbuikje te camoufleren  ;-).

Ik koos voor een afwerking met donkergroen omdat ik hou van een beetje contrast.


 
 
 
 
Op aanvraag van Nina zakes in het rokje. Komt van pas bij haar drang om stenen te verzamelen  :-).
 
 
 
 




Ik had nog een strookje van een 25cm over en  vind het super om Cas&Nina te matchen met hun kledij.
Dus jullie voelen het al aankomen!


Het strookje was perfect om de trui van SVDHZ2 van te maken
                   

Zo gezegd , zo gedaan.




Zijn ze niet schattig samen?



.





Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.