let's celebrate....

01:53
Hier kunnen jullie zien dat we met een aantal sofilantjes fans iets leuks gedaan hebben.

Benieuwd naar mijn creaties??

Ik moet zeggen , ik zag het groot en niet al mijn doelstellingen werden bereikt..

Maar toch fier op deze outfitjes.

 



Nina gaat in september tennissen..
Daar horen nieuwe outfitjes bij.

Ik combineerde een oudroos velours stofje met een vrolijke tricot.
Ik plakte hier gewoon de rok van de mantcia aan  het bovenstukje van de solis.
Om een sportieve look te creeeren plaatste ik biais aan de zijkanten.




Een omkeerbare cicero voor de frisse momentjes mocht niet ontbreken.
Ik maakte deze ook al hier. Ik schreef zelfs een tutorial voor de cicero met voering.

Nu nog haar tennisracket terug vinden en ze is er 100% klaar voor.


Een volgend stukje werd deze zomerse speeljurk.
Ook hier speelde ik met de solis en de mantica.
Dit enkel omwille van de stofkeuze. Rokje is een smal paneeltje en vraagt dus om een smal rokje.






Er ligt nog een tennissetje klaar om afgewerkt te worden.
Deze zal voor later zijn.

Met deze nog eens een dikke proficiat met sofilantjes haar 3e verjaardag.
Mogen er nog vele jaren bijkomen met nog meer leukere patroontjes!
Big kisses!!!


patroontjes: Sofilantjes
Stofjes: Cas&Nina

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi. Die gaat de show stelen tijdens het tennissen ;-) toch al zeker met haar outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o ze ziet er stralend uit ... de tennisballen zullen rondvliegen zo.
    www.stokstaartjedoethetzo.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! En wat een toffe setting ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die gaat schitteren tijdens de tennislessen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.