oh neen, die van mij is helemaal mislukt......

12:56
En dan loopt het helemaal mis.......

Mijn deadline,
Mijn stof,
Mijn materiaal,....

MIJN TAS...


Mijn deadline heb ik voor de eerste keer niet gehaald,
Mijn gekregen stofje en ik werden geen vrienden,
Ik verloor tijdens het maken materiaal,...

En als aller belangrijkste MIJN TAS...
trok op niks...

Zwaar teleurgesteld........


Ik heb lang getwijfeld om te posten.

Even aan gedacht om nog snel iets anders te maken....
Maar tijd was er helaas niet meer...
Ik was al TE LAAT!


Uiteindelijk toch maar besloten om het te delen met jullie....

Het loopt soms eens volledig mis.....





Voor de derde keer werd er een blogmeet en een sew challenge georganiseerd door Davina.
Dit was mijn vorige challenge.

Deze editie kon ik jammer genoeg niet aanwezig zijn op de blogmeet zelf maar gelukkig liet ze mij wel nog deelnemen aan de challenge.
Ik werd uitgedaagd daar Davina zelf!

Ik kreeg een heel dun retro bloemen stofje in de bus.
Met de print en de kleuren kon ik mij wel vinden...
Maar de verwerking ervan liep niet zoals ik gewoon ben.
Ik combineerde deze met een wijn rode nepleertje, samen met de witte rits best wel tevreden over de kleuren...

Haast en spoed is zelden goed...
Dat heb ik mogen ondervinden...
De afwerking ...... (ik wil er niet meer aan denken)

Mijn criteria:
-geen kledingstuk
-een cadeau voor iemand anders.


Het is geen kledingstuk dus check
en cadeau geven....   (mmmm, normaal gezien ging ik hem als verjaardagscadeau aan de dochter van een vriendin geven)....**Misschien na wat pimp en tornwerk......**


Meer challenges zien? Ook deze week:






8 opmerkingen:

  1. ik vind u tas kei mooi!!!!! ik zie niks mislukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kheb natuurlijk de beste hoek gekozen voor de foto he :-) :-) :-)

      Verwijderen
  2. Ik begrijp volkomen dat je gefrustreerd kan zijn als het niet lukt te maken wat je voor ogen had. Maar op de foto's zie ik niet echt iets verkeerds? Ritsinzet mooi gestikt, paspeldetail en al.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral plooien rondom. Eerst was volledig rondom ook paspel maar die zat vreselijk. Dus weg gedaan en dan kwamen de plooien

      Verwijderen
  3. Je mag niet zo streng zijn voor jezelf Deborah! Ik vind 'm superleuk geworden! Ik had bij dit stofje helemaal niet aan een tas gedacht, dus dat op zich vind ik al chapeau! Zeker cadeau doen hoor! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog stof over dus ik kan m wel bog wat bijpimpen :-) :-)

      Verwijderen
  4. Ondanks dat je 'te laat' was is het resultaat echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo slecht ziet het er echt niet uit hoor 😀

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.